Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Don Juan

Don Juan: mindent a csajozásról és a párkapcsolatokról

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Sex on the beach

2009.12.09. 12:00 Donjuan

2009. júliusában történt. Egy jóbarátommal csajoztunk Siófokon. A Captain Morgan előtt segédkeztem a havernek. Megszólított három lányt, kiszúrt egy vöröset közülük. Én persze azonnal lefoglaltam a barna hajú unokatestvérét. Vagány, beszólogatós csajszi volt, ez tetszett benne legjobban. Bevetettem bevált módszereimet, s működött a dolog. A szemem sarkából láttam, hogy a cimborám már csókolózik a vörössel. Picit irigykedtem rá. Én is meg akartam csókolni az én kiválasztottamat, de nem hagyta. Ennek ellenére a flört-jelek rendben voltak. Hirtelen felhúzta a pólómat, s megbámulta a hasizmomat. Az arca mindent elárult…:) Nem kértem el a telefonszámát. Kb. fél vagy háromnegyed óráig beszélgettünk, végül elbúcsúztunk.

Másnap egy sikertelen randiról baktattam visszafelé a sétányon, amikor a barátom  SMS-t küldött rám. A csaj már nagyon vár…

Lépteimet szaporára vettem, s ismét a Captain Morgan előtt találkoztunk. A tekintetében minden benne volt. Most megvagy, gondoltam. Simán ráköszöntem, puszit nem is akartam adni. Hagytam, hogy ő jöjjön közelebb. Ő nagyon akarta a puszit, s nyelves csók lett belőle. Kézen fogtam, s határozottan elindultunk a part felé. Nem beszélgettünk sokat. Még a Coke Beach előtt megálltunk, ahol egyre hevesebb lett a csókváltásunk. „Olyan dughatnékom van” – súgta. „Azon segíthetünk” – feleltem. Egy utolsó teszt következett: „Engem csak az dughat meg, akinek elég nagy farka van”. Említettem már, hogy oda vagyok a tesztekért? Ezen a válaszon még bukhattam volna, de a mindent beindító feleletet kapta. Itt nem a fallikus méret volt a lényeg, hanem a teszt maga. Aktiváltam a beépített szex-szoftverét.

„Most beülünk egy taxiba és elmegyünk a panzióba” – ismertettem vele a haditervet. „Én nem tudok annyit várni” – ezt a választ azért nem vártam. Engedtem neki. Ma már nem tenném, de abban a pillanatban nem volt jelentősége. Sikerült felkapcsolnom az összes vonzalomkapcsolóját. Lementünk a partra, a parkos részre, a fák közé.

Utána néztem körül, hol is vagyunk. A túloldalon Füred fényei ragyogtak az éjszakában. A hely gyönyörű volt. Az élmény is. A megszólítástól számítva összesen körülbelül háromnegyed óra. Ennyi kellett egy szenvedélyes együttléthez.

A történet pikantériája, hogy a vörös unokatestvért másnap a haverom  is magáévá tette. Úgy tűnik, hogy jó referenciának bizonyultam. :)

Nem értette, hogy miért nem akartam puszit adni neki. Elmeséltem neki, hogy ti, nők, olyanok vagytok, mint a macskák. Ha egy madártollat nyomunk a cica orrára, az nem fog neki tetszeni. Felborzolja a szőrét, fúj, meg is karmolhat. De ha csak megmutatjuk neki a tollat, finoman elhúzzuk a nózija előtt, utána fog kapni. „Hogy te mekkora játékos vagy!” mondta erre. Nekem mondod…:P

Tudj meg többet a csábítás titkairól: www.don-juan.hu

Szólj hozzá!

Címkék: don szex sex szerelem csábítás nők the ismerkedés csajok pickup csajozás on siófok morgan beach captain juan pua pickupart

A bejegyzés trackback címe:

https://donjuan.blog.hu/api/trackback/id/tr681585584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása