Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Don Juan

Don Juan: mindent a csajozásról és a párkapcsolatokról

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Korunk Don Juanjáról

2009.12.04. 19:27 Donjuan

Üdv mindenkinek a blogomon: vágjunk bele!

Don Juan – mi másról is szól ez a legendás név: csajozásról, ismerkedésről, kalandokról, szexről, párkapcsolatokról, életvitelről, stílusról, meg ami ehhez kapcsolódhat.

Az életem különféle okok miatt máshogyan alakult, mint ahogyan elképzeltem. Most töltöttem a 35-öt. Szerencsére egyelőre nem nézek ennyinek: nagyon fiatal csajoknál le szoktam tagadni 10-et. Ha elhiszik, miért ne. :P

Volt egy hosszabb kapcsolatom, együttélés, eljegyzés, aztán vége lett, én pedig magányos lettem vénségemre. Összeszedtem magamat, elkezdtem testépítéssel foglalkozni. Leadtam 30 kiló zsírt (!), most 42-es a bicepszem, kockás a hasam (thx to BBTV n Drugs Bunny), fodrászt váltottam, szoliba kezdtem járni, divatos cuccokat venni; s rájöttem, hogy vannak férfi kozmetikumok is.

Igazából fiatalon nem voltak gondjaim az ismerkedéssel, de a sok év kihagyást nem lehet pótolni. Tavaly került hozzám a Szugyiczki Roland neve alatt futó „Hogyan csábítsuk el a nőket?” című pdf-állomány, majd véletlenül ráleltem Zsedényi Csaba "Kulcs a nőkhöz" című könyvére. Megváltoztatta az életemet, de tényleg! Azóta megismertem az angol nyelvű PickUpArt (csábmester) szakirodalommal is.

Ezen a blogon azokat a sztorikat fogom ismertetni, amelyekből én is tanultam, s talán ti is okulhattok.

Tudj meg többet a csábítás titkairól: www.don-juan.hu

1 komment

Címkék: don szex szerelem csábítás nők ismerkedés csajok pickup csajozás juan pua pickupart

A bejegyzés trackback címe:

https://donjuan.blog.hu/api/trackback/id/tr861574387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása