Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Don Juan

Don Juan: mindent a csajozásról és a párkapcsolatokról

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Kulcs a nőkhöz

2009.12.07. 15:31 Donjuan

Zsedényi Csaba „Kulcs a nőkhöz” című könyve óriási hatást gyakorolt rám. A könyv nagyszerűsége abban rejlik, hogy nemcsak a csajok felszedésével, hanem megtartásukkal is foglalkozik. Az alapelv az, hogy aki a PickUpArtban (csábítóművészetben) jó, elvileg jónak kell lennie hosszabb ideig tartó párkapcsolatban is.

Nemrég egy házibuliban beszélgettem a szerzővel, s neki is elmeséltem az élményemet a könyvvel kapcsolatban. Ugyanis ahogyan elolvastam annak idején (ha jól emlékszem, 2009. februárban), elhatároztam, hogy kipróbálom a gyakorlatban. Két barátommal lementünk Szegeden a SingSing nevű szórakozóhelyre, s néztük a csajokat. Péntek este volt, Bárány nyomta a house-t. A DJ pult mellett ácsorogtunk, beszélgettünk, s egyszer csak arra jött egy sötét hajú tündérke. Velem egy magasságú  volt ugyan, de a cipősarkát is beleszámítva nálam magasabbnak tűnt. Vékony derék, tökéletes alak, ragyogó szemek, valami hihetetlen kisugárzás.

Megállítottam, megszólítottam. Azonnal elmosolyodott, lökte a  flörtjeleket. Beszélgettünk egy darabig, nem kértem el a telefonszámát (azóta arra is rájöttem, hogy ennek óriási jelentősége volt). Hétfőn iwiw-en kerestem meg. Az iwiw-en lefolytatott játszmánkban nem voltam túlságosan domináns, inkább ösztönös, s próbáltam nem nkiéhezettnek tűnni (bár az voltam :)). Csütörtökön randiztunk, s össze is jöttünk. Ő volt az első nő, aki miatt beírtam az iwiw-en, hogy kapcsolatban vagyok. Ment minden, mind a karikacsapás. Együtt voltunk egy darabig.

Szó szerint követtem a könyvben leírtakat, s minden működött. Hihetetlen volt. Utólag mutattam képeket Csabának a lányról, s csak annyit mondott, hogy már megérte megírni a művet.

Azóta rájöttem, hogy rengeteg hibát elkövettem, amelyeket azóta igyekszem elkerülni. De akkor is kellemes emlék marad: gyors ismerkedés, randi, szex, párkapcsolat.

Tudj meg többet a csábítás titkairól: www.don-juan.hu

Szólj hozzá!

Címkék: don szex szerelem csábítás nők ismerkedés csajok pickup csajozás juan pua pickupart iwiw game ioi

A bejegyzés trackback címe:

https://donjuan.blog.hu/api/trackback/id/tr881580513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása